top of page

Salgsbetingelser/Frakt/Betaling/Retur

​

Betalingsalternativer
Betaling/Kort/Klarna/Vipps/paypal


Du kan benytte deg av både VISA og MasterCard i vår nettbutikk og våre butikker. Vi kan ikke inngå bindende kjøpsavtaler med personer under 15 år, og kredittkjøp kan kun gjennomføres med personer over 18 år.
spass.no benytter BankID for å identifisere korrekt kortinnehaver, og siden har godkjenningsstempel fra VISA og støtter MasterCard SecureCode i tillegg til Klarna og vipps som betalingsløsning.

Klarna Handlekonto
Med Klarna handlekonto kan du kjøpe det du har lyst på i dag, og betale litt hver måned. Eller utsette betalingen i følge Klarnas retningslinjer oppført på www.klarna.no .

Frakt og leveranse
 

Fraktalternativer
Vi bruker Posten Norge/Bring/UPS og budbil selskap som transportør av vårt gods. 

• Servicepakke (med sporing). Kan kun bestilles av både privat- og bedriftskunder

Fraktmetoder er spesifisert som følger og leveres med eget sporingsnummer:

Egne satser oppført i nettbutikk checkout


Lagerstatus og leveringstid
På alle våre produktsider vises lagerstatus for nettbutikk. Dersom varen ikke er på lager, vil leveringstiden som oppgis på produktsiden og i ordrebekreftelsen være et estimat. Denne leveringstiden er beregnet ut fra hvor lang tid den aktuelle frakten vil ta.

Dersom varen(e) er på lager vil den normalt sendes i løpet av 24 timer (hverdager).
 

Angrerett/partene

Angrerettloven gir deg rett til å angre kjøp gjort fra nettbutikken. Angreretten forutsetter at du senest innen 14 dager etter at du mottar leveransen sender oss utfyllt angrettskjema, per epost til hei @ spass.no. Angreretten gjelder kun forbrukerkjøp. Kunden har rett til å få tilbakebetalt hele kjøpsbeløpet innen 14 dager om kjøpet heves. returskjema

Kjøper bærer selv returfraktkostnad når angreretten benyttes. Retur av varer sendes som pakke med sporing. Se priser for pakkesendinger via Posten her. 

Angrerettloven gir kun mulighet til å returnere en vare som er ny eller i tilnærmet ny stand. Dersom vare som returneres ikke er i tilnærmet ny stand, kan selger velge å avvise retur, eller akseptere retur til en redusert pris, etter en vurdering av verdiforringelsen. 
 

Retur og bytte

Vi praktiserer ingen bytterett, men vil likevel være behjelpelig dersom varen er ubrukt og kurrant. Varen vil i slike tilfeller kunne byttes mot en tilgodelapp med 6 måneders varighet.
 

Reklamasjon

Oppdages det feil eller mangler ved et produkt skal dette rapporteres til Smartpass Norge AS så snart som mulig, innen rimelig tid.

Kjøper vil ha opptil 5 års reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsretten er ment å sikre forbruker mot produksjonsfeil, og denne gjelder alle feil som har oppstått under

produksjon av produktet.

Spass.no har etter forbrukerkjøpsloven to forsøk på å rette en mangel på produktet, før kjøper

kan kreve heving av kjøpet.
Reklamasjonsretten ved forbrukerkjøp gjelder også ved kjøp foretatt fra nettbutikken spass.no Kunden kan selv velge å levere inn vare for vurdering av reklamasjonssak, eller sende inn varen til Smartpass Norge AS
 

Nyhetsbrev

Når du registrerer deg som kunde hos spass.no (tidligere annet firmanavn) vil du motta våre nyhetsbrev med informasjon om spennende nye produkter og gode tilbud. Dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev fra spass.no kan du når som helst melde deg av dette ved å trykke på avmeldingslinken i mottatt nyhetsbrev.
ORG 928459004MVA

bottom of page